Home » Diete De Slabit » Ceaiuri și Planuri de Dietă pentru Slăbit cu Mere

Ceaiuri și Planuri de Dietă pentru Slăbit cu Mere

dietă cu mere

Dieta de slabit cu mere care se intinde pe 3 zile, ne poate scuti într-o perioadă scurtă de timp de pana la trei kilograme. Dieta este populară atât în rândul vedetelor, cât și în rândul femeilor obișnuite. În plus față de armonie, aceste fructe miraculoase pot îmbogăți corpul cu oligoelemente utile și vitamine, precum și purificarea toxinelor.

Avantajele dietelor cu mere

Printre principalele avantaje ale dietelor cu mere este disponibilitatea acestui fruct. Poți să-l cumperi în orice moment al anului, deci nu există obstacole sezoniere pentru a ține o cură de pierderea în greutate. Desigur, în perioada iunie-octombrie, când merele se maturizează masiv, este mai util să pierdem din greutate. Dar și în timpul iernii și al primăverii se poate. Curăță-l de coajă înainte de consum, deoarece este mai bine pentru a se elimina conservanții, care sunt utilizați pentru transportul fructelor și pentru stocarea lor mai lunga.

Toată lumea știe din copilărie că merele sunt fructe utile. Oamenii de știință au demonstrat de mult ca iubitorii acestor fructe au un sistem cardiovascular de „oțel” și în medie trăiesc mai mult timp cu 17 ani decât „non-iubitorii”. Secretul unei astfel de longevități constă în compoziția chimică unică a acestor fructe.

Antioxidanții naturali conținuți în mere previn cancerul și împiedică procesul de îmbătrânire. Pectina nu permite dezvoltarea aterosclerozei și promovează eliminarea colesterolului din sânge. De asemenea, protejează împotriva atacurilor de inimă și a accidentelor vasculare cerebrale. Catechina influențează creșterea imunității, îmbunătățirea memoriei și creșterea circulației sanguine.

Consumarea regulată a merelor asigură funcționarea normală a intestinului, susținând microflora din acesta. O cantitate mare de fibre și fibre dietetice protejează întregul corp de multe boli. Ca orice fruct cu vitamine, merele ajută la prevenirea bolilor orale, îmbunătățesc starea părului, a pielii și a unghiilor.

Nu există contraindicații pentru această dietă. Opiniile despre ea sunt întotdeauna doar pozitive. Cu toate acestea, consultarea unui medic nutriționist ar fi de ajutor. Medicul îți va putea sugera cum să mănânci în mod adecvat merele pentru diferite afecțiuni.

Dieta 3 zile cu mere verzi și apă

Dietă cu mere și apă

Cel mai adesea în aceasta dietă este introdusă brânza de vaci, miere, morcovi, kefir, pepeni, hrișcă, carne, fulgi de ovăz și portocale. Cele mai populare sunt meniul pentru 3 zile și cel pentru 7 zile. Există și programe cu durată diferită, dar trebuie să fii atent cu ele.

Mai mult de șapte zile de cură cu aceasta dietă nu se recomandă. Mai ales dacă este o mono-dietă, deoarece mâncarea nu este destul de echilibrată în acest caz și aceasta poate duce la o tulburare metabolică. În plus, potrivit dieteticienilor, principala pierdere a excesului de greutate apare în primele 7 zile. Mai mult, organismul se adaptează și economisește rapid energia. Concluzia este una, nu are sens să te torturezi mai mult.

Dieta de trei zile este considerată cea mai strictă și eficientă. Dar nu toată lumea poate suporta din cauza dietei slabe. Există doar mere, nu mai mult de 1,5 kg, și apă. Dieta cu mere pentru o săptămână este, de asemenea, strictă, dar aici meniul include pesmetul de secară și ceaiul verde. Adevărat, toate adăugările sunt introduse începând cu a cincea zi. Mono-dieta nu este foarte simplă (foarte strictă), dar în fiecare zi se poate pierde un kilogram în greutate. Dacă există un stimulent, atunci o puteți suporta.

Pentru fanii care nu consumă o mono-dietă, aceasta nu li se potrivește. Prin urmare, nutriționiștii au sugerat o dietă mai echilibrată. Diferența nu este mare, principalul lucru este să nu se dubleze porțiile.

Ziua 1

  • Mic dejun- ou fiert, un măr, o bucată de pâine neagră.
  • Ora 10- un măr și o felie de pâine.
  • Prânz- o grămadă de țelină, o portocală, 150 de grame de pește. Puteți să le amestecați pe toate într-o salată cu suc de lămâie.
  • Cină- trei linguri de brânză de vaci și un măr.

Ziua 2

  • Mic dejun- 200 de grame de fulgi de ovăz sub formă de lapte praf, un măr și o lingură de stafide.
  • Ora 10- un mare măr.
  • Prânz– o clătită dintr-un ou, șapte linguri de lapte și treizeci și cinci de grame de făină, un măr (în caz de lipsă de timp, o clătită poate fi înlocuită cu două felii de pâine).
  • Snack- o jumătate de ceașcă de iaurt și un măr.
  • Cină- salată de la un mar, o jumătate de banană și 50-60 de grame de orez.

Ziua 3

  • Micul dejun- două linguri de brânză de vaci, un măr și o felie de pâine de secară.
  • Ora 10- 200 g de cocktail de mere-kefir cu scorțișoara și suc de lămâie.
  • Prânz- 200 de grame de pui și salată de mere cu sare și piper.
  • Snack-ul este format dintr-un mare mar.
  • Cină- salată de mere, morcovi, stafide și brânză îmbracată cu iaurt (200 g).

Acesta este un meniu aproximativ, de exemplu, dacă nu îți plac morcovii, pune în loc o altă legume cu același conținut de calorii. Principalul lucru este să nu adăugi ulei la felurile de mâncare, ci să folosești iaurtul cu cea mai mică grăsime pentru realimentare. Nu uita să bei apă.

Dieta cu mere și iaurt pentru 7 zile

Dieta cu mere și iaurt

Luni

  • Mic dejun- Un iaurt degresat în care adaugi un mar ras,o felie brânză feta, un ou fiert și o ceașcă cu ceai verde
  • Ora 10– 8- 10 migdale
  • Prânz- Salată de crudități (morcov ras, măr tăiat cubulețe, varză albă tăiată fideluță), stropită cu suc de lămâie și puțin ulei de măsline, 100 gr piept de pui făcut pe grill condimentat cu curry
  • Gustare- Un iaurt fără grăsimi
  • Cină- 3 mere coapte peste care adaugi iaurt, o linguriță de miere, suc de lămâie și scorțișoară

Marți

  • Mic dejun- Un ou fiert, o felie pâine integrala prăjită, o felie de brânză de soia(tofu), o ceașcă cu ceai din coajă de măr cu scorțișoară. Spală foarte bine mărul înainte să-i cureți coaja.
  • Ora 10- Un mar verde
  • Prânz- Legume fierte (broccoli, 2 morcovi, sparanghel), stropite cu suc de lămâie și pește păstrăv fiert condimentat cu putina sare, suc de lămâie și fulgi de ardei iute roșu
  • Gustare- Un iaurt degresat
  • Cină- Salată de morcov, țelină, varză și măr ras, stropită cu suc de lămâie peste care adaugi dressing picant de iaurt și ton alb în suc propriu (dressing-ul îl prepari dintr-o o cutie mică de iaurt grecesc, un praf de sare, o linguriță ulei de măsline, câteva frunze de ceapă verde tocate, puțin suc de lămâie și 2-3 frunze de menta tocate mărunt), după care îl adaugi în salată.

Miercuri

  • Mic dejun- Un iaurt degresat, o felie brânză de soia, 2 morcovi fierți și o ceașcă cu ceai din măr cu scorțișoară
  • Ora 10- Un mar verde
  • Prânz- Piure din mazăre și dovlecel (fierbi dovlecelul curățat de coajă), după care le mixezi la blender, adaugi puțină sare, o linguriță cu ulei de măsline, puțin suc de lămâie ornezi cu pătrunjel verde tocat mărunt și 100 gr piept de curcan făcut pe grill condimentat cu coriandru și curry
  • Gustare- Un iaurt degresat
  • Cină- Spanac fiert stropit cu puțină zeamă de lămâie, un praf de sare cu peste macrou sau nisetru fiert condimentat cu verdeață și fulgi de ardei iute roșu

Joi

  • Mic dejun- Două mere coapte peste care adaugi puțin iaurt, puțină miere și scorțișoară, o felie brânză feta, o ceașcă cu ceai verde
  • Ora 10- 8-10 migdale
  • Prânz- Supă cremă din legume (țelină, dovlecel, morcov, ardei gras, rădăcină de pătrunjel, păstârnac, ceapă), fierbi bine legumele, după care le scurgi de apă și le mixezi la blender până obții o pastă omogenă. Adaugi un praf de sare, o linguriță ulei de măsline, suc de lămâie și iaurt. Ornezi cu frunze de pătrunjel verde.
  • Gustare- Un pahar cu suc de morcov și măr
  • Cină- Salată de țelină cu mar, morcov, mărar, iaurt și o linguriță ulei de măsline și 100 gr piept de pui făcut pe grill

Vineri

  • Mic dejun- 2 mere coapte bine, iaurt, scorțișoară, vanilie, miere și ghimbir. Toate aceste ingrediente le mixezi în blender până ieste o pasta omogena, ornezi cu migdale și frunze de menta și o ceașcă de cafea verde.
  • Ora 10- Un mar verde
  • Prânz- 2-3 ardei grași copți și tăiați fâșii, 2 morcovi fierți, un măr verde tăiat feliuțe subțiri, le amesteci între ele, după care adaugi cubulețe de brânză feta, iaurt, ornezi cu verdeață, plus 100 gr peste ton alb în suc propriu (o conservă)
  • Gustare- Un iaurt fără grăsimi în care adaugi cereale și măr ras
  • Cină- Salată de crudități (salată verde, anghinare, țelină, morcov, măr, pătrunjel verde), peste care adaugi un ou fiert tăiat fâșii, conserva de ton, suc de lămâie și iaurt

Sâmbătă

  • Mic dejun- 0 felie brânză feta, o felie pâine integrala prăjită,un iaurt degresat și o ceașcă cu ceai din mar, scorțișoară și ghimbir
  • Ora 10- Un mar
  • Prânz- Orez alb fiert în care adaugi mar, morcov, țelină date prin răzătoare, pătrunjel verde, piper, un praf de sare și peste fiert somon (neafumat)
  • Gustare- Un pahar cu iaurt în care adaugi un mar copt pasat bine și ghimbir
  • Cină- Piure de morcov, țelină, mar, broccoli (legumele fierte și mixate în blender), adaugi un praf de sare, puțin ulei de măsline și suc de lămâie. Ornezi cu frunze de busuioc.

Duminică

  • Mic dejun- 2 mere coapte cu dressing din iaurt, miere scorțișoară și 3-4 frunze de salvie tocate mărunt, 2 morcovi fierți și o ceașcă de cafea verde
  • Ora 10- 8-10 migdale
  • Prânz- Salată de crudități (morcov, măr, țelină date prin răzătoare, varză albă), cu dressing din iaurt și 100 gr piept de curcan făcut pe grill, condimentat cu coriandru și curry
  • Gustare- Un pahar cu suc din sfeclă roșie 250 ml
  • Cină- Piure de broccoli cu măr și iaurt (fierbi legumele, le mixezi în blender sau le pasezi cu furculiță), adaugi iaurt, un praf de sare , piept de pui fript tăiat cubulețe și adăugat în piure. Ornează cu mult pătrunjel verde tocat mărunt.

Rețete ceaiuri de slăbit cu mere

ceai de mere pentru slăbit

Ceai pentru slăbit din coajă de mere, ghimbir și scorțișoară

Spală un măr, curăță-l de coaja și pune-o la fiert în 300 ml de apă. După ce a clocotit adaugă un vârf de linguriță de scorțișoară, un vârf de linguriță de ghimbir (și puțină miere dacă nu îl poți bea ne îndulcit)

Compot ardere grăsimi din mere, lămâie și soc

Fierbe 300 ml apa și după ce a clocotit adaugă un mar tăiat felii. Mai lasă să fiarbă aproximativ 4-5 minute. Îl pui într-o cană, adaugi sucul de la o lămâie și socul. Acoperi cu un capac, mai lași 2-3 minute la infuzat după care începi să-l bei, cât de fierbinte poți suporta fără să te rănești.

Ceai de slăbit din mere, rozmarin și fulgi de ardei iute roșu

Pune la fiert 300 ml apă și când a clocotit adaugă coaja de la un mar verde, rozmarin și fulgi de ardei iute roșu (îl poți îndulci cu foarte puțină miere)

Ceai detoxifiant din mere, ghimbir, suc de lămâie și busuioc

Taie un măr cubulețe și pune-l la fiert 300 ml apă, când a clocotit pune-o într-o cană, adaugă ghimbirul, sucul de lămâie, busuiocul și mai lasă la infuzat aproximativ 3 minute după care începi să-l bei cu înghițituri mici pe parcursul a 30 de minute.

Pierzi în greutate pentru sănătate. Fii frumoasă și subțire!

Summary
Ceaiuri și Planuri de Dietă pentru Slăbit cu Mere
Article Name
Ceaiuri și Planuri de Dietă pentru Slăbit cu Mere
Description
Rețete de ceaiuri și planuri de dietă pentru slăbit și pierdere în greutate cu mere verzi, apă, iaurt, scorțișoară, ghimbir, lămâie, soc, ardei iute și busuioc
Author
Publisher Name
Pastile de Slabit
Publisher Logo
Dieta de slabit cu mere care se intinde pe 3 zile, ne poate scuti într-o perioadă scurtă de timp de pana la trei kilograme. Dieta este populară atât în rândul vedetelor, cât și în rândul femeilor obișnuite. În plus față de armonie, aceste fructe miraculoase pot îmbogăți corpul cu oligoelemente utile și vitamine, precum și purificarea toxinelor. Avantajele dietelor cu mere Printre principalele avantaje ale dietelor cu mere este disponibilitatea acestui fruct. Poți să-l cumperi în orice moment al anului, deci nu există obstacole sezoniere pentru a ține o cură de pierderea în greutate. Desigur, în perioada iunie-octombrie, când merele…

Review Overview

Summary : Dacă știi o rețetă de slăbit cu mere verzi sau un alt plan de dietă pentru pierderea surplusului de greutate cu acest fruct, te rog sa o împărtășești cu noi într-un comentariu mai jos.

User Rating: Be the first one !
0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*