Home » Diete De Slabit » Dietă Omega 3 și Cură cu Pește pentru slăbit

Dietă Omega 3 și Cură cu Pește pentru slăbit

Plan Dietă Omega 3 și Cură cu Pește pentru slăbit

Ce trebuie să știi despre omega 3:

Omega 3 sunt acizii grași, care fac parte din lipide și reprezintă o sursă foarte bogată de energie. Sursă care poate fi procurată prin grăsimile din alimentație, dar și prin suplimentele dietetice existente pe piață. Acești acizi grași fac parte din grăsimile simple saturate. Acestea la temperaturi scăzute, conținutul lor este solid, însa la temperaturi mari devin lichide. Grăsimile simple nesaturate au un conținut lichid, indiferent de temperatură.

La grăsimile nesaturate intră și acizii grași esențiali (cei care nu pot fi sintetizați de organism), însa sunt necesari. Aici vorbim despre Omega 3 capsule, având o importanță vitală pentru sănătate. Cei mai buni acizi grași fiind cei nesaturați, aceștia găsindu-se în uleiurile vegetale, semințe oleaginoase și pește gras. Omega 3 face parte din familia acizilor grași polinesaturați fiind de trei tipuri:

  • Acidul alfa linoleic ALA
  • EPA (acid eicosapentenoic)
  • DHA (acid docosahexenoic)

ALA este un acid esențial deoarece el nu poate fi produs și sintetizat de organism. EPA și DHA îl regăsești în pestele gras, de exemplu în: ton, somon, macrou, hering, păstrăv, salău, macrou, crap etc.) sau în uleiul de pește.

ALA îl găsești în miez de nuca, boabe de soia, fasole, spirulină, semințe de rapiță și in. Îți explic detaliat mai jos toate sursele și beneficiile acestui acid.

2. Surse omega 3 și beneficii :

Omega3 iți poate fi de un real ajutor, atunci când decizi ca este momentul sa-ți schimbi stilul de viata, să devii mai sănătos și să scapi de kilogramele în plus. Omega 3 iți este un aliat de nădejde în drumul spre silueta mult dorită.

Semințe

Semințele sunt foarte bogate în acest acid gras și în fibre, au un rol important în scăderea colesterolului, stimulează imunitatea.

Nuci

Nucile prin conținutul lor bogat de acizi grași omega 3, ajută considerabil la prevenirea artritei reumatoide, a astmului, la bolile de inimă și la cele de ordin neurologic. Persoanele care includ zilnic în dietă nucile, alunele sau migdalele au un risc mai mic de a suferi de boli cardiovasculare, de diabet și de cancer, arată un nou studiu.

Spirulină

Spirulina pentru slăbit este o algă verde-albăstruie. Poate fi folosită cu succes ca adjuvant în cura de slăbire dar nu ca unică metodă de a slăbi.
Este și o sursa bogată de proteine vegetale, minerale și vitamine. Ea fiind consumată de mii de ani de mexicani și diverse popoare din Africa sau Asia.

Spirulina este considerată o sursă de proteină completă, pentru că mai mult de jumătate din ea constă în aminoacizi, cei care stau la baza proteinelor. Deasemenea este o bogată sursă de diverși nutrienți, inclusiv complexul de vitamine B, beta-caroten, vitamina E, carotenoizi, mangan, zinc, cupru, fier, seleniu și acid gama linolenic GLA un element esențial în acizii grași.

Pește

După cum știm toți, peștele este foarte bogat în Omega 3.
Acesta conține EPA și DHA, esențiali pentru sănătatea inimii.

Pentru a-ți îmbunătăți starea generală de sănătate și pentru a scăpa rapid de câteva kilograme, poți încerca începând de astăzi o dieta cu pește. Carnea de pește, se clasează în topul celor mai bune surse de acizi grași. Nu doar acizii grași Omega-3 se regăsesc în carnea de pește, ci și numeroase substanțe nutritive cum ar fi: vitamina A, E, D, seleniu, fosfor, fluor.

Carnea de pește ajută și la eliminarea kilogramelor nedorite având un aport caloric extrem de scăzut și unul proteic foarte ridicat. În comparație cu alte tipuri de carne, cea de pește are cele mai puține calorii, iar numărul ridicat de substanțe nutritive ajută la hrănirea și mărirea masei musculare, dar și la topirea stratului adipos. Include în alimentația ta zilnică carnea de pește și vei avea un rezultat spectaculos, atât din punct de vedere al sănătății cât și al siluetei.

Consumă peștele fiert, făcut la abur, pe grătar, marinat sau la cuptor (să nu consumi pește prăjit în ulei, sau conserve în ulei). Ca și garnitura poți folosi: sparanghel, orez brun, broccoli, anghinare, dovlecel, spanac, conopida, fasole verde, cartofi copți.  Știai că de la fasole slăbești?

Ceaiurile neîndulcite, sucurile naturale făcute acasă din fructe sau legume, reprezintă și ele lichide permise pe toată perioada acestui regim alimentar și, desigur, chiar și după finalizarea acestuia.

Dieta de slăbit cu pește trebuie urmată timp de 7 zile și în toată aceasta perioadă, consumă doar carne de pește. Procesul de slăbire va fi accelerat dacă te hidratezi corect în fiecare zi, nu uita ca trebuie să consumi minim 2 litri de apă. Pune în aplicare și exercițiile fizice care sunt de mare folos în topirea kilogramelor, în acest fel obții mult doritul rezultat. În concluzie persoanele care consuma Omega 3, vor avea mai multă energie de consumat și mai puține grăsimi care se depun. Citește și: Slăbește sănătos.

Plan de dietă cu pește pentru o săptămână

LUNI

  • Mic dejun: 2 felii de pâine neagră, o cană de kefir (iaurt) și o cafea sau un ceai.
  • Ora 10: un măr.
  • Prânz: 200 grame de pește file cod, făcut la grătar sau cuptor și o salata de andive cu roșii.
  • Ora 16: o cană de lapte bătut.
  • Cină: o salată mixtă formată din: ardei, andive, mozzarella, iaurt.

MARȚI

  • Mic dejun: un iaurt natural (degresat, pune și un pic de scortișoara) cu cereale și o cafea sau un ceai.  Știai că scorțișoara ajută la slăbit?
  • Ora 10: o portocală sau un măr
  • Prânz: 200 grame de pește la grătar sau cuptor și o salată de castraveți.
  • Ora 16: un măr.
  • Cina: 250 grame de brânză de vaci, un ou și câteva roșii.

MIERCURI

  • Mic dejun: o felie de pâine prăjită cu unt, o roșie și o cafea sau un ceai.
  • Ora 10: o cană de lapte bătut.
  • Prânz: 200 grame de ton cu cartofi natur.
  • Ora 16: un fruct la alegere (mango)
  • Cina: o salată mixtă formată din: ardei gras, ardei iute roșu, roșii, măsline nesărate, mozzarella.

JOI

  • Mic dejun: o chiflă (graham) cu cașcaval, o roșie și o cafea sau un ceai.
  • Ora 10: un măr.
  • Prânz: 200 grame de pește la cuptor sau grătar și o salată de morcovi cu țelină.
  • Ora 16: o cană de lapte bătut.
  • Cina: 250 grame de brânză de vaci, un ou și câteva roșii.

VINERI

  • Mic dejun: 2 felii de pâine neagră, o cană de sana și ceai sau cafea.
  • Ora 10: o cană de lapte bătut.
  • Prânz: 200 grame de pește la cuptor sau grătar cu salată verde stropită cu zeamă de lămâie.
  • Ora 16: un măr.
  • Cină: o supă de legume cu crutoane și o salata de crudități.

SÂMBĂTĂ

  • Mic dejun: o felie de pâine prăjită, un ou fiert și cafea sau ceai.
  • Ora 10: un grapefruit.
  • Prânz: 200 grame de cod la grătar și o salată de castraveți.
  • Ora 16: o cană de lapte bătut.
  • Cina: 250 grame de brânză de vaci, un ou și câteva roșii.

DUMINICĂ

  • Mic dejun: un iaurt degresat cu cereale, un fruct, un ceai sau o cafea.
  • Ora 10: un măr.
  • Prânz: 200 grame pește fiert sau grătar și 2 cartofi natur.
  • Ora 16: o cană de lapte bătut.
  • Cină: o salată mixtă formată din: roșii, măsline nesărate, ardei iute roșu, andive și un ou. Citește și slăbește cu ardei iute.

Ceaiul și cafeaua să le consumi fără zahăr, iar când prepari salatele poți folosi ulei de măsline, însa niciodată ulei de floarea soarelui.

4. Dietă de slăbit cu omega 3 capsule

După cum știm cu toții, suplimentele cu omega 3 (ulei de pește) sunt un adevarat miracol pentru organism. De preferat a se folosii complexul Omega 3-6-9. O dietă bogată în acizi grași Omega-3 nu numai ca oferă organismului grăsimi sănătoase, dar ea scade nivelul colesterolului. O hrană bună pentru creier, este bună pentru inimă și invers.

Exercițiile fizice asociate cu aceste suplimente, te ajută să reduci considerabil nivelul grăsimii din organism. Este demonstrat că suplimentele alimentare care conțin Omega3, ajută în curele de slăbire și contribuie la buna funcționare a sistemului cardiovascular.

Ceea ce nu știi, este că beneficiile lor nu ajută doar la arderea grăsimilor din corp, ci mai mult de atât, te ajută și la dezvoltarea oaselor, îmbunătățește sănătatea creierului, reduce semnificativ simptomele de osteoartrită, reduce semnele îmbătrânirii, ajută la reducerea circumferinței în talie, uleiul de pește poate să scadă trigliceridele din sânge cu aproximativ 15-30%. Are un impact benefic asupra întregului organism.

Suplimentele din ulei de pește s-au dovedit a fi cele mai des utilizate medicamente dietetice. Cunoscutul medic Doctor Oz, recomandă de asemenea omega 3 în dietele sănătoase de slăbire, acești acizi grași favorizând utilizarea eficientă a energiei. Deasemenea, ingredientul Omega 3 ajută la absorbirea și arderea rapidă a grăsimilor și implicit la îndepărtarea celulitei.

3. Reacții adverse și contraindicații

Pastilele  Omega 3 sub formă de comprimate se administrează de 3 ori pe zi și se asimilează mai bine în prezenta uleiurilor vegetale sau de pește.

Dacă depășești doza zilnică te poți confrunta cu:

  • indigestie
  • balonare
  • sângerări (din cauza subțierii sângelui).
Summary
Dietă Omega 3 și Cură cu Pește pentru slăbit
Article Name
Dietă Omega 3 și Cură cu Pește pentru slăbit
Description
Plan de dietă cu acizii grași Omega 3 și pește. Regimuri stricte de pierdere în greutate și ars grăsimi
Author
Publisher Name
Pastile de Slabit
Publisher Logo
Ce trebuie să știi despre omega 3: Omega 3 sunt acizii grași, care fac parte din lipide și reprezintă o sursă foarte bogată de energie. Sursă care poate fi procurată prin grăsimile din alimentație, dar și prin suplimentele dietetice existente pe piață. Acești acizi grași fac parte din grăsimile simple saturate. Acestea la temperaturi scăzute, conținutul lor este solid, însa la temperaturi mari devin lichide. Grăsimile simple nesaturate au un conținut lichid, indiferent de temperatură. La grăsimile nesaturate intră și acizii grași esențiali (cei care nu pot fi sintetizați de organism), însa sunt necesari. Aici vorbim despre Omega 3 capsule,…

Review Overview

Summary : Dacă ți-a plăcut articolul te rog să-i dai o notă buna. De asemenea dacă știi vreo rețetă de slăbit cu pește sau alte diete cu Omega 3, ești binevenit să le împărtășești cu noi.

User Rating: Be the first one !
0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*