Home » Diete De Slabit » Slăbește Sănătos 10 kg Cu Acest Plan de Dietă

Slăbește Sănătos 10 kg Cu Acest Plan de Dietă

slabeste sanatos 10 kg cu acest plan de dieta

Planuri Dieta Pentru A Slabii 10 Kilograme

Prima regulă pentru a slăbi sănătos este să fii mai întâi pregătit mental. Depunerea kilogramelor este o problemă tot mai mare la nivel mondial și apare ca urmare a creșterii poftei de hrană și de viată sedentară care te afectează(statul cu orele în fața calculatorului savurând bomboane și fast-food etc).

Învață să fii mult mai atent(ă) cu ce te hrănești și caută cea mai ușoară cale de a pierde în greutate într-o perioadă scurtă de timp, desigur cu o dieta echilibrată. Pentru a pierde în greutate, cel mai important este să îți asiguri un stil de viață sănătos.

După cum știm cu toții micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, de aceea trebuie consumate alimente energizante. Perioada dintre mese nu trebuie să depășească mai mult de 4 ore. O mâna de fructe (migdale, nuci, caise uscate, stafide, semințe de dovleac) sau o farfurie cu fructe de sezon trebuie consumate în timpul pauzelor, pentru a preveni scăderea zaharului din sânge și pentru a te simți energic. Deasemenea este foarte important să consumi 8-10 pahare de apă zilnic și să faci mișcare zilnică prin mers, bicicletă, exerciții fizice, deoarece iți facilitează eliminarea toxinelor din organism.

De la bun început vreau să vă pun în vedere un mic aspect legat de diete, un aspect pe cât de mic, pe atât de semnificativ. Fii loial trupului tău respectând aceste diete iar el te va răsplăti cu rezultate vizibile într-un timp destul de scurt. Planurile de dietă pe care le voi prezenta mai jos, sunt special pregătite pentru a te ajuta să elimini țesutul adipos. Sunt foarte eficiente in arderea grăsimilor din organism, in special grăsimea de pe abdomen și coapse.  Sunt diete sănătoase cu efect rapid de scădere în greutate.

Slăbește Rapid 10 kg în 5-7 zile

Există diete foarte drastice care te ajută să slăbești ajungând chiar și la înfometare. Nu iți recomand să ții o astfel de dietă pentru slăbit pentru că este foarte periculoasă. Pot apărea amețeli puternice și alte probleme de sănătate pe care sigur nu ți le dorești. Cel mai de preferat este să scazi în greutate într-un mod cat mai natural folosind o cură de slăbit cât mai naturală.

Plan de Dietă Rapidă

  • Ziua 1- Fructe (măr, pepene, mango), salată verde, apă
  • Ziua 2- Legume fierte (broccoli, dovlecel, sparanghel) le poți stropii cu zeamă de lămâie, apă
  • Ziua 3- Fructe și legume (morcov, mar date prin răzătoare) le combini, apă
  • Ziua 4- Piure de dovlecel cu usturoi, pește cod fiert, mere, apă
  • Ziua 5- Brânză de soia (tofu), soia și 3-4 roșii, bea foarte multă apă
  • Ziua 6- Supă de legume sau supă de roșii, apă
  • Ziua 7- Suc de morcov, măr și un grapefruit, un bol cu orez fiert și legume fierte (conopidă, sparanghel, dovlecel)

O altă opțiune mai sigură pe care ai putea să o încerci pentru a slăbii atâtea kilograme într-un timp atât de scurt, ar fi combinarea planului de dietă pe 2 săptămâni cu un arzător puternic de grăsimi și un detoxifiant pentru colon. Toate acestea împreună cu un program de exerciții pentru slăbit făcut în fiecare dimineața. Este foarte greu să pierzi așa mult în greutate într-un timp atât de scurt. Un aspect important de care depinde în mare măsura succesul acestor diete este să nu forțezi nota. Urmează calea pașilor mărunți și dă răgaz organismului tău să lucreze.

Slăbește Sănătos 10 kg în 2 săptămâni

Plan de dietă cu rețete de slăbit pentru 14 zile.

LUNI

  • Mic dejun- Un ou, iaurt degresat, măr și un praf de scorțișoară. Oul îl fierbi moale, iar în iaurt adaugă mărul ras și praful de scorțisoară.  Vezi mai multe rețete de slăbit cu scorțișoară.
  • Prânz-  Pește (păstrăv) garnisit cu verdețuri și legume (pătrunjel, mărar, păstârnac, morcov și andive). Ai nevoie de zeama unei lămâi, pentru a freca bine peștele după ce l-ai spălat în prealabil. Așează peștele într-o formă rezistentă unsă cu putin ulei de măsline după care stropește peștele cu putin ulei, presară verdețurile tocate mărunt adaugă păstârnacul și andivele în jurul peștelui după care îl bagi în cuptor.
  • Gustare- Grapefruit sau compot de smochine
  • Cină- Cremă supă de dovleac amestecată cu 30 gr brânză de soia și o lingurița zeamă de lămâie. Pasează dovleacul fiert, compoziția să fie ca de piure, amestecă cu brânză și zeamă de lămâie (poți adaugă și un praf de sare), verdeață.

MARȚI

  • Mic dejun- 1 ceașcă cafea verde cu ghimbir (în cafeaua verde exista o cantitate mult mai mare de antioxidanți decât în cea prăjită), îl poți bea și infuzat, 1 felie pâine integrală, o felie brânză de soia sau de vacă, 1 felie de ananas.
  • Prânz- Ciorbă de pește -100 gr crap, un morcov, o ceapă, 2 roșii, 200 ml borș, o rădăcină pătrunjel și verdeață după gust. Curăță zarzavatul, spală-l și toaca-l mărunt, după care îl adaugi în apă și îl pui la fiert, când a fiert, adaugă peștele și borșul și mai lasă-le la fiert cca.15 minute. Când este aproape gata, adaugă cele 2 roșii (curățate de pieliță) tăiate bucăți. Ia ciorba de pe foc și adaugă verdeață din abundență.
  • Gustare- 1-2 mandarine sau suc (are rol detoxifiant și este forte hrănitor)
  • Cină-  Salată cu brânză și verdețuri- 1 salată verde, un castravete, o ceapă verde, 4 cubulețe de brânză de soia, kefir, o linguriță zeamă de lămâie, un praf sare, piper Cayenne și pătrunjel verde. Salată o rupi bucățele, o amesteci cu castravetele, ceapă tăiate felii subțiri și brânză. Faci un dressing din kefir, sare, piper Cayenne, pătrunjel verde și torni peste salată.

MIERCURI

  • Mic dejun- Un ou fiert, o felie pâine integrală de orez, 20 gr brânză, o mână fructe uscate (nu confiate), o ceașcă ceai verde.
  • Prânz- Supă andaluză -2 linguri ulei de măsline, 3 felii pâine ,1 cațel usturoi, 2 roșii, o ceapă, un castravete, 1 ardei gras, o lingură zeamă de lămâie, 500 ml apă, un praf sare, piper și chimen. Spală legumele și curăță-le (de cotoare, semințe, coji), după care le dai prin mașina de tocat. Într-o oala pui pâinea mărunțită și usturoiul pisat. Adaugi legumele tocate, sarea, piperul și chimenul. Amesteci bine totul pana obții o pastă omogenă, apoi adaugi zeama de lămâie, apă și uleiul. Supa aceasta o poți servi rece. O poți servi și cu castraveciori și crutoane
  • Gustare- 1 grapefruit sau 1 felie ananas
  • Cina- Peste la cuptor cu legume (broccoli, conopida, ardei gras, piper și un praf de sare)

JOI

  • Mic dejun- 1 cana de apă cu zeamă de lămâie, un iaurt în care adaugi cereale, 1 ou fiert
  • Prânz- Pește cu sos de mărar și păstârnac-1 ceapă, ulei de măsline, sare, puțin vin alb, zeamă de lămâie, mărar și tofu (brânza de soia), păstârnac. Taie peștele felii(pește la alegere), sărează-l ușor și pune-l la prăjit cu ceapă (de preferat în tigaie de teflon, deoarece necesită doar câteva picături de ulei). Când s-a rumenit îl stingi cu vinul alb și zeama de lămâie. Păstârnacul îl opărești și îl tai felii, iar mărarul îl amesteci cu brânza tofu (acestea fiind ca o garnitura la pește).
  • Gustare- 1 iaurt cu afine (pot fi și congelate)
  • Cina- Salată de conopidă cu nuci- Brânză de soia, conopidă, pătrunjel verde, nuci tocate, zeamă de lămâie. Fierbi conopida, după care o lași să se răcească, o amesteci cu brânză de soia, pătrunjelul și zeama de lămâie. O ornezi cu nucile mărunțite.

VINERI

  • Mic dejun- 1 cească cafea cu scorțișoară, 1 ou fiert, un iaurt degresat
  • Prânz- Legume innabusite(broccoli,dovlecel,ardei gras,morcov,verdeata),peste la cuptor sau fript.
  • Gustare- 1 fruct mango
  • Cină- Orez fiert cu creveți- Pui orezul la fiert, după care îl lași la scurs. Intre timp te ocupi de creveți. Pui o tigaie la foc, adaugi 3 linguri ulei de măsline, un cățel usturoi și 2 linguri zeamă de lămâie. Le lași să fiarbă 3-4 minute, adaugi creveții decorticați și lași să se gătească până capătă o culoare rozalie (lași totul la foc mic). Când sunt gata, așezi orezul pe farfurie, pui un praf de sare, puțin piper, adaugi creveții și ornezi cu verdeață.

SÂMBĂTĂ

  • Mic dejun- Cafea verde cu ghimbir, 1 ou fiert, o felie brânză de soia, 1 felie pâine integrală
  • Prânz- 100 gr carne de curcan (fără pieliță) la grătar și salată de crudități (morcov, țelină, măr date prin răzătoare) stropită cu zeamă de lămâie
  • Gustare- Un pahar cu suc de morcovi
  • Cina- Salată de crudități cu câteva cubulețe de brânza tofu, 2 ciuperci fripte

DUMINICĂ

  • Mic dejun- 1 ceașcă ceai verde, fructe uscate,un iaurt degresat
  • Prânz- Ciorbă – cremă de zarzavat- 1 ceapa, 1 țelină, 1 morcov, 1 cartof, 1 păstârnac, o rădăcină de pătrunjel, 1 roșie, 1 lingura borș și verdeață. Speli zarzavatul, îl cureți și îl pui la fiert în 1L apă cu puțină sare. La urmă adaugi lingura de borș (în loc de borș poți pune zeamă de lămâie). După ce a fiert zarzavatul îl strecori, îl pasezi să devină ca o pastă (terci) și ornezi cu mult pătrunjel verde tocat mărunt.
  • Gustare- 1 grapefruit
  • Cină- Legume înnăbușite (broccoli, anghinare, sparanghel) stropite cu zeamă de lămâie și pește (de preferat ton).

Acest plan de dieta îl vei ține timp de 2 săptămâni. A doua săptămâna poți inversa meniul zilelor, de exemplu: cea de vineri o aplici marți, cea de joi o aplici sâmbătă etc.
O alimentație sănătoasă combinată cu sportul este cea mai bună cale de a câștiga energie, sănătate și silueta mult visată!
Nu uita sa bei apă pentru a te hidrata!

Slăbește natural 10 kg în 3 săptămâni

Plan de dietă cu rețete de slăbit pentru 21 de zile

LUNI

  • Mic dejun- 1 ou fiert, o ceașcă cafea, o felie de brânză de soia (brânză tofu), 1 felie pâine prăjită
  • Prânz- Ciorbă de varză- O jumătate varză crudă, 2 cepe, 2 roșii, 2 ardei grași, 1 morcov, o țelină și verdeață (de preferat mărar verde). Taie varza mărunt, o așezi în oală, adaugi apă cât să o acopere, după care lași să fiarbă. Când apa a dat în clocot pune legumele spălate, curățate și tocate și mai adaugi 3 pahare cu apă și lași să fiarbă în continuare. După ce s-a fiert varza și legumele, adaugi mărar verde.
  • Gustare- Kefir și un grapefruit
  • Cina- Legume fierte (broccoli, anghinare, sparanghel și un păstârnac), pește la grătar condimentat cu ardei iute roșu.

MARȚI

  • Mic dejun- O ceașcă ceai cu scorțișoară, 1 ou fiert, iaurt cu cereale
  • Prânz- Piept de pui fript și salată de crudități (morcov, măr, țelină, date prin răzătoare), 2 ciuperci fripte
  • Gustare- 1 fruct mango sau grapefruit
  • Cina- Somon cu legume înnăbușite (broccoli, morcov, păstârnac, conopidă, țelină), somonul îl stropești cu zeamă de lămâie și pre-sari puțin mărar verde.

MIERCURI

  • Mic dejun- 1 iaurt în care adaugi fructe uscate (mar, caise, afine), 1 ceașcă de cafea verde
  • Prânz- Piept de curcan cu praz. Tai pieptul de curcan, îl sărezi ușor, îl ungi cu ulei de măsline, după care îl pui pe grill. Un praz pe care îl tai rondele și îl călești puțin în ulei (de preferat este să ai o tigaie de teflon, deoarece poți pune doar câteva picături de ulei), se condimentează cu pastă de susan.
  • Gustare- suc de morcovi
  • Cina- Pește (ton), amesteci cu salată verde , 2 roșii, boabe de porumb, apoi presară puțin ulei de măsline și zeamă de lămâie.

JOI

  • Mic dejun- 1 ou fiert, 4-5 măsline, o felie brânză de soia, o ceașcă de ceai verde
  • Prânz- Legume (ardei gras, morcov, țelină, păstârnac, 1 cartof) puse la cuptor cu pește (păstrăv), adaugi un praf de sare și puțin piper, la urmă ornezi cu pătrunjel verde.
  • Gustare- 2 felii de ananas și câteva boabe de struguri
  • Cina- Piept de pui la grill condimentat cu ardei roșu iute, piure de dovlecel, 2 ciuperci fripte

VINERI

  • Mic dejun- 1 ou fiert, o felie brânză de soia , 1 felie pâine prăjită, o ceașcă de ceai cu scorțișoară
  • Prânz- Ciorbă de varza cu legume
  • Gustare- kefir cu fructe
  • Cina- Legume fierte (broccoli, sparanghel, anghinare, conopida) cu piept de pui la grill

SÂMBĂTĂ

  • Mic dejun- 1 iaurt cu cereale, 2 caise uscate, o ceașcă de cafea cu puțin ghimbir
  • Prânz- Spanac fiert condimentat cu puțin hrean și un praf de sare (îl poți stropi și cu puțina zeamă de lămâie), 100 gr carne de curcan înnăbușită
  • Gustare- 1 fruct mango
  • Cina- Broccoli fiert stropit cu zeamă de lămâie și piept de pui la grătar

DUMINICĂ

  • Mic dejun- 1 ceașcă ceai verde, 4-5 măsline, 1 felie brânză de soia
  • Prânz- Ciorbă de dovlecel- 1 dovlecel, 2 roșii, 2 ardei grași, 1 morcov, 1 păstârnac, 1 ceapă și verdeață. Tai dovlecelul cubulețe și îl adaugi într-un litru de apă rece cu foarte puțină sare, pui la fiert după care adaugi restul legumelor (spălate, curățate, tocate). Când este gata adaugi pătrunjel verde din abundența (poți folosi și o lingura de smântână)
  • Gustare- Un iaurt în care adaugi un măr ras, sau felii de portocală tăiate mărunt
  • Cina- Salată de crudități (varză crudă tocată mărunt și puțină sfeclă roșie dată prin răzătoare) amestecată cu piept de pui fript tăiat cubulețe, un strop ulei de măsline și stropești cu zeamă de lămâie.

Acest plan de dietă îl vei ține timp de 3 săptămâni. La a-2-a săptămână poți inversa meniul zilelor, de exemplu: cea de vineri o aplici marți, cea de joi o aplici sâmbătă etc, iar a-3-a săptămână o reiei pe prima.

O alimentație sănătoasă asociată cu mișcare cel puțin 30 de minute zilnic, este cea mai bună cale de a câștiga energie, sănătate și silueta mult visată!
Nu uita să bei apă pentru a te hidrata- minimum 2L pe zi!

Cum să slăbești 10 kg într-o lună

Plan de dietă cu rețete pentru slăbit 10 kilograme în 4 săptămâni sau 30-31 de zile.

LUNI

  • Mic dejun- 1 iaurt în care adaugi măr ras, 1 felie pâine prăjită 4-5 măsline, o ceașcă de cafea verde
  • Prânz- Ciorbă de linte- 200gr linte, o ceapă, 1 ardei gras, o lingură zeamă de lămâie, 2-3 caței de usturoi, cimbru și un praf de sare. Alegi lintea, o speli și o pui într-un vas cu apă caldă de seara, a doua zi o pui la fiert în 1,5L apă. După ce a clocotit, arunci apa și adaugi alta în care adaugi și sarea. Când este aproape fiartă, adaugi ceapa, usturoiul și ardeiul gras tocate mărunt. După ce s-a fiert ceapa, usturoiul și ardeiul gras, ciorba este gata. La final adaugi zeamă de lămâie și cimbru (după gust)
  • Gustare- 1 fruct mango
  • Cina- Pește la cuptor cu legume (broccoli, morcov, țelină, păstârnac)

MARȚI

  • Mic dejun- o ceașcă ceai verde cu un praf de scorțișoară(sau baton), o felie brânză de soia, un iaurt degresat.
  • Prânz- Piept de pui fript cu conopidă fiartă, stropită cu zeamă de lămâie
  • Gustare- 2 felii de ananas
  • Cina- Salată verde amestecată cu pește(ton), 2 ciuperci fripte și zeamă de lămâie

MIERCURI

  • Mic dejun- O ceașcă cafea verde, 1 ou fiert, o felie brânză de soia (tofu), 2 feliuțe de roșie
  • Prânz- Carne de vită cu curry, ardei iute și orez. Ai nevoie de sos de soia, pătrunjel verde, 2 caței usturoi, coriandru, puțin ulei de măsline, carne de vita tăiată cubulețe, curry, ardei iute, un praf de sare și orez. Amesteci bine sosul de soia cu usturoiul zdrobit, adaugi pătrunjelul, coriandru și o lingură ulei de măsline. Acest sos îl torni peste carnea cubulețe și o lași timp de 1 ora sa se macereze. Scoți carnea o pui într-o tigaie de teflon cu 4-5 picături ulei de măsline, o rumenești puțin, apoi presari curry și adaugi o jumătate cană de apă. Îi pui capac la tigaie și lași să fiarbă la foc mic aproximativ o ora. Adaugi ardeiul iute și poți servi ca garnitura orez fiert. Citește și cură cu ardei iute, sunt sigură că ai să găsești un ceai sau o băutura de ars de grăsimi pe care o poți bea când iți e sete.
  • Gustare- Suc de grapefruit sau morcov
  • Cina- Salată de crudități (morcov, mar, țelină), zeamă de lămâie, sirop de arțar și semințe de dovleac. Dai prin răzătoare morcovul, țelina și mărul, iar din zeama de lămâie, un praf de sare și uleiul de arțar faci o marinată, adaugi aceasta compoziție peste legumele rase și presari cu semințe de dovleac

JOI

  • Mic dejun- O cană de apă cu zeamă de la o lămâie, 4-5 măsline, un iaurt în care adaugi cereale
  • Prânz- Piept de pui fript și salată de varză crudă cu semințe de pin, zeamă de lămâie și o lingura ulei de măsline
  • Gustare- Prune sau compot de prune
  • Cina- Pește tăiat felii apoi fript în tigaie de teflon, cu legume fierte și stropite cu zeamă de lămâie (broccoli, conopida, dovlecel, sparanghel)

VINERI

  • Mic dejun- O ceașcă ceai verde (poți adăuga 1 linguriță miere), o felie brânză soia, un fruct
  • Prânz- Piept de curcan la grill spanac fiert cu hrean și zeamă de lămâie
  • Gustare- ananas sau mango
  • Cina- Pește făcut la abur cu salată de sparanghel și anghinare

SÂMBĂTĂ

  • Mic dejun- 1 ou fiert, 4-5 măsline , 2 felii de roșie, o ceașcă de cafea verde cu ghimbir
  • Prânz- Salată de fasole bob, piper, un praf sare, 1 ceapă roșie, ardei iute roșu,ulei de măsline, zeamă de lămâie și câteva boabe de porumb (poate să fie și conservă), amesteci toate acestea și presari cu pătrunjel verde. Citește și cura cu fasole boabe.
  • Gustare- Un iaurt în care adaugi măr ras
  • Cina- Salată verde cu roșii, peste(cod) fiert, un praf sare și zeamă de lămâie

DUMINICĂ

  • Mic dejun- O ceașcă cafea verde, o felie brânză de soia, o felie pâine prăjită
  • Prânz- Peste la cuptor cu garnitura de legume fierte (broccoli, conopida, dovlecel și anghinare)
  • Gustare- 2 felii de ananas sau suc de grapefruit
  • Cină- Orez fiert cu legume, piept de pui fript și tăiat cubulețe

Consumă cât mai multă apă zilnic, pentru a facilita eliminarea toxinelor din organism.

Exercițiile fizice întotdeauna le omitem, deși sunt cele mai esențiale într-un program de slăbire. Deci sa nu uiți să le aplici atunci când te-ai hotărât să ții o dietă de slăbire, doar așa vei ajunge la rezultatul optim.

Summary
Slăbește Sănătos 10 kg Cu Acest Plan de Dietă
Article Name
Slăbește Sănătos 10 kg Cu Acest Plan de Dietă
Description
cum sa slăbești sănătos 10 kg prin diferite planuri de dietă pe 1 săptămână, 14 zile, 3 săptămâni și o lună
Author
Publisher Name
Pastile de Slabit
Publisher Logo
Planuri Dieta Pentru A Slabii 10 Kilograme Prima regulă pentru a slăbi sănătos este să fii mai întâi pregătit mental. Depunerea kilogramelor este o problemă tot mai mare la nivel mondial și apare ca urmare a creșterii poftei de hrană și de viată sedentară care te afectează(statul cu orele în fața calculatorului savurând bomboane și fast-food etc). Învață să fii mult mai atent(ă) cu ce te hrănești și caută cea mai ușoară cale de a pierde în greutate într-o perioadă scurtă de timp, desigur cu o dieta echilibrată. Pentru a pierde în greutate, cel mai important este să îți asiguri…

Review Overview

Summary : Dacă ți-a plăcut articolul te rog dă-i o notă bună și distribuie-l mai departe

User Rating: Be the first one !
0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*